Kŕmenie dieťaťa a podávanie prvého ovocia a zeleniny
13.09.2019
13.09.2019

3. "Veľký tuk hamburger" - recenzia hry

"Veľký tuk hamburger" - recenzia hry

Interiér a príprava na hru

V rámčeku strednej veľkosti nájdete 85 kariet objednávok / zložiek, 24 špeciálnych kariet, kartu prvého hráča, 5 kariet znakov , 5 pomocných kariet, 5 bonusových kariet, 4 sledovacie karty, 10 žetónov pre hráčov a obrus. Grafika na kartách je jednoduchá a priehľadná ako miesto hamburgera. Veľkou nevýhodou je prerastanie obalu nad jeho obsahom. Dalo by sa výrazne znížiť jeho veľkosť, takže by zaberalo menej miesta na poličke.

hamburger 2

hamburger 3

Hra je určená pre 2 až 5 hráčov vo veku najmenej 8 rokov. Na začiatku sme rozložili obrus pre hru a na vrchol umiestnili štyri karty trackov a doľava päť bonusových kariet. Každý hráč dostane znakovú kartu a dva zodpovedajúce žetóny. Zamiešame karty objednávok / prísad a zadávame objednávky do prvého poľa každej stopy. Každému hráčovi dáme jednu zložkovú kartu a zvyšok rozdelíme do troch rovnakých stohov a naskladáme ich. Potom zamiešame špeciálne karty. Dáme hráčom dva kusy a zvyšok položíme na obrus lícom hore. A začíname grilovať ...

hamburger 4

gameplay-run

Ako sa hodí do reštaurácie, všetko začína objednávkou objednávky. Aby sme to však dosiahli, musíme mať token bezplatnej objednávky a na obrusku musí byť objednávka. Ak máme príležitosť, vložíme čip na kartu a musíme vykonať dve z troch dostupných akcií. Najprv si môžeme zvoliť dve ingrediencie a dať ich odkryté pred nás. Po druhé, môžeme pristúpiť k implementácii jedného z prijatých príkazov. Na výrobu každého hamburgera potrebujete konkrétne prísady, ktoré by ste mali mať v ruke. Po dokončení objednávky zarábame a prijímame doláre vo forme karty s objednávkou.

hamburger 5

hamburger 6

Tretia akcia vám umožňuje vytiahnuť jednu špeciálnu kartu a umiestniť ju lícom nadol pred seba. Pri rozhodovaní o tom, ktoré akcie zvoliť, nezabudnite, že každý z nich je možné vykonať iba raz. Nezabudnite na špeciálne karty, ktoré môžu rušiť ostatných hráčov. Na konci nášho ťahu presunieme objednávky o jedno pole na obrus, čo bude mať za následok vypadávanie následných objednávok. Hra končí, keď dôjde jedna z hromád surovín. Potom pristúpime k počítaniu dolárov a ten, kto má z nich najviac, sa stane majstrom Burgera.

hamburger 7

Summary

"Veľký tuk Burger" je hra, ktorá bude skvelá pre rodinu. Pravidlá sú veľmi jednoduché, takže noví hráči chytia všetko za behu. Veľká rozmanitosť objednávkových kariet znamená, že hra je veľmi pravidelná. Pozícia funguje dobre s najmenej tromi hráčmi. Konkurencia je však pre dvoch príliš slabá. "Veľký tukový hamburger" je ľahký, ľahký a príjemný názov. Hry sú dynamické a nie príliš dlhé, takže medzi hráčmi existuje chuť na viac. Grafika na kartách poteší oko a výkon sa udržiava na dobrej úrovni.