13.09.2019
Klasické hry v klasickom prostredí - Star Wars
13.09.2019
Klasické hry sú nesmrteľné a bavia budúce generácie. Neubližuje im to však trochu - napríklad pridaním vlákien a znakov známych z filmov. Pozrime sa n... čítať celé

3. Playmobil 9133 - romantická rozprávková loď - recenzia

Playmobil 9133 - romantická rozprávková loď - recenzia

Medzi hračkami dostupnými na trhu sa sady Playmobil vyznačujú farebnými farbami, krásnym, farebným balením, vysokou kvalitou a ľahkou montážou a spájaním jednotlivých prvkov. Sú určené pre deti predškolského veku a mladšieho školského veku. Ponuka nemeckej spoločnosti zaoberajúcej sa výrobou detských hračiek zahŕňa univerzálne súpravy a zvyčajne súpravy pre chlapcov alebo dievčatá. Romantická rozprávková loď je kvalitná hračka pre deti.

cardboard

Popis:

• Bloky: Playmobil
  • Riadok: Víl
  • Model: Romantická rozprávková loď
  • Katalógové číslo: 9133
  • Vek: 4 - 10 rokov.

Romantická loď víl víly Playmobil 9133

Medzi rôznymi témami súprav Playmobil je náš posledný objav Romantická rozprávková loď Playmobil 9133. Je to veľmi pekná hračka, ktorá prepraví dieťa do sveta mágie, rozprávok, snov a víly. Celok je veľmi pekný a starostlivo vyrobený z vysoko kvalitného pružného materiálu. Romantická rozprávková loď je krásna, báječne pestrá súprava s loďou obývanou tromi vílami a škriatkami. Skvelá zábava pre dieťa zaručená už pri montáži súpravy. Musím priznať, že loď vyzerá veľmi pôsobivo.

víly na lodi

Takéto podrobnosti ako krásny odnímateľný motýľ s vymeniteľnými krídlami rozprávok, krásne farby, ďalšie doplnky vrátane harfy a čarovných prútikov, ako aj žiariaca lampáška aby táto sada vynikla od ostatných. Aj keď je to skôr zamerané na dievčatá, viem, že chlapci s tým rovnako túžia hrať. V prípade detských hračiek je rodové rozdelenie stále viac rozmazané.
200

Technické údaje

Toto pole obsahuje:
  • 3 figúrky s krídlami,
  • krásna škriatok s kvetinovými motívmi a plachtou napodobňujúcou motýľové krídlo a veslo,
  • prívesok v tvare srdca,
  • žiari v tmavej kvetinovej fialovej lucerne,
  • figúrka delfínov, ktorá zostáva na vode,
  • lampáš,
  • harfa.

Obsah kartónu s loďou

Rozmery:

• Rozmery lode po skladaní: 47 x 15 x 25 cm

Loď po skladaní má: 47 x 15 x 25 cm

Séria Víl je krásna, farebná a mimoriadne čarovná. Playmobil pozýva deti na kúzelný svet víl. Vizuálne atraktívne hračky určite poteší mnoho dievčat a chlapcov. Výrobky boli vyrobené s veľkou starostlivosťou a detailmi. Táto súprava sa vyznačuje dôrazom na detaily, solídnym spracovaním, bohatými farbami a kvalitným plastom. Žiara v tme, kvetinová fialová lampa robí na deti skvelý dojem. žiariace v tmavej kvetinovej fialovej lucerne

Zábavné dojmy

ship

S romantickou rozprávkovou loďou Playmobil nie je čas na nudu. Vďaka nemu sa dieťa môže presťahovať do sveta snov a rozprávok. Táto loď nie je len figurína, skutočne pláva, pláva na vode a neklesá. A tu je ďalšie prekvapenie. Romantickú vílu možno založiť tak, aby plávala sama. Všetko, čo musíte urobiť, je kúpiť podvodný motor. Takto rozšírená súprava s rozprávkovou loďou určite otvára nové možnosti zábavy a interakcie. Ďalším lákadlom pre deti je možnosť výmeny rozprávkových krídel za krídla motýľov.
201

Tématické hry pomáhajú rozvíjať fantáziu detí. Dieťa môže písať scenáre hry, vymýšľať fantastické príbehy a ich koniec. Loď ju odporúča používať na hranie scén a vstupovanie do rolí jednotlivých postáv. Môžete si vybrať z farebných škriatkov zvaných víly, motýľa a delfína. Údaje zo súpravy Playmobil majú obrovský vplyv na rozvoj kreativity, fantázie, citlivosti a sebavedomia u detí. Túto súpravu je možné kombinovať s inými hračkami Playmobil. Vďaka tejto možnosti bude zábava ešte zaujímavejšia.

delfín

Moje hodnotenie

Toto je naša prvá súprava Playmobil. Neviem, prečo som mal dojem, že kvalita týchto hračiek si vyžaduje veľa. Myslel som, že sú lacné, dosť zlé, ale nakoniec som bol príjemne prekvapený. Prvý z nás sa objavil u nás domaestaw. Ukázalo sa, že kvalita súpravy s loďou splnila očakávania dieťaťa a bane. Všetky prvky dokonale zapadajú a dajú sa ľahko kombinovať, čo je veľká výhoda hračiek pre vlastnú montáž. Jedinou nevýhodou je plachta, ktorá mierne praskla na dvoch miestach. Vyplatí sa to zložiť a nechať. Okrem toho nemám žiadne námietky.

pri pripájaní plachty buďte opatrní

Široký výber súprav Playmobil určite umožní každému rodičovi nájsť ten, ktorý splní sny ich batoliat. Tehly Playmobil stoja za odporúčanie. Vďaka svojej rozmanitosti sa dokonale prispôsobujú potrebám, veku a preferenciám každého dieťaťa. Súpravy Playmobil Fairies je možné rozšíriť o ďalšie sety z tejto kolekcie. Toto je jedna z našich prvých sád spoločnosti vyrábajúcej hračky a bloky pre deti na celom svete, ale nie posledná. Atraktívne farebné balenie si zaslúži pozornosť.