Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0,00 EUR
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
  • Kategórie blogu
Blog
Kŕmenie dieťaťa a podávanie prvého ovocia a zeleniny
13.09.2019
Kŕmenie dieťaťa a podávanie prvého ovocia a zeleniny
Naučiť sa samostatne jesť je skutočnou výzvou pre batoľatá aj pre rodičov. Malé ruky nie vždy zvládnu lyžicu a nedostatok klinčekov sťažuje žuvanie je... čítať celé
Kedy by malo batoľa meniť posteľ?
13.09.2019
Kedy by malo batoľa meniť posteľ?
Zmena postieľky pre batoľatá na detskú postieľku je jednou z prvých veľkých zmien v živote batoľa. Kedy je najlepší čas na to, aby táto udalosť nebola... čítať celé
Klasické hry v klasickom prostredí - Star Wars
13.09.2019
Klasické hry v klasickom prostredí - Star Wars
Klasické hry sú nesmrteľné a bavia budúce generácie. Neubližuje im to však trochu - napríklad pridaním vlákien a znakov známych z filmov. Pozrime sa n... čítať celé
Zobraziť všetky články

 

Široký výber

 

Široký výber tých najrôznejších hračiek zaručí neobmedzenú a nekončiacu zábavu pre najmenších.

To bude radosti!

Z našej najširšej ponuky si určite každý vyberie.

 

 

 


 

 

 

 

  1. Úvod
  2. Blog
  3. "Nohy za opasok" - recenzia hry

"Nohy za opasok" - recenzia hry



7 odvážnych odvážlivcov súťaží o porazenie draka a získanie ocenenia a srdca krásnej princeznej. Čoskoro však bude zrejmé, že porazenie draka je nemožnou úlohou a rytieri musia utiecť. Takže si musíte vziať nohy za pás. Ako to urobiť dôstojne? Hra "Nohy na opasok" navrhuje niektoré riešenia, ale priebeh a konečné víťazstvo závisí od kreativity hráčov .

Obsah balenia



V poli nájdete veľa rekvizít potrebných pre zábavu. Mimo rady sú to:
  • rytierske kusy (7 kusov),
  • dračí pešiak,
  • kocky (8 kusov),
  • ochranné známky (7 kusov),
  • žetóny bielych zajačikov (5 ks),
  • žetóny draka (8 kusov),
  • zámok (5 prvkov). pic 1 - OBSAH

Cieľ hry



Naše vydavateľstvo kníhkupectva pripravilo hru, ktorá sa prenáša do rozprávkového sveta drakov, hradov a rytierov. Ak však počítame s typickým šťastný koniec , v ktorom statočný rytier oslobodí kráľovstvo od zlovestnej šelmy a ožení sa s krásnou princeznou, budeme rýchlo sklamaní ... Cieľ hry "Nohy za opasok" sa ukáže byť iný. Ak chcú odvážlivci uniknúť so životom, musia utiecť na hrad, dávajúc pozor, aby tam neprišli príliš skoro - prvý, ktorý prišiel na hrad, sa nazýva zbabelec a znechutený alebo príliš pomalý - potom je zaručená porážka v boji proti drakovi. Preto musíte správne umiestniť figúrky svojich rytierov na hraciu plochu a sťažiť získavanie bodov za svojich súperov . Ide o to, že hráči môžu pohybovať všetkými figúrkami a nie je presne známe, ktorý rytier je náš oponent a ktorý spojenec!

photo 2 - DEDICATED

Príprava hry



Hra je určená pre osoby od 8 rokov. Na hre sa môžu zúčastniť dvaja až siedmi ľudia, ktorí sú ochotní hrať. V závislosti od počtu hráčov pripravíme tabuľu podľa toho. fotografia 3 - PRÍPRAVA HRY

Vo verzii 3 a viac hráčov položíme dosku do stredu stola, zložíme hrad a postavíme ho vedľa posledného poľa (č. 36), na dosku na vhodné miesta umiestnime jednotlivé žetóny - draka a zajačikovia (vždy vzadu). Na pole č. 1 vedľa draka sme dali draka a na to z č. 10 figúrky všetkých 7 rytierov. Kocky umiestnime vedľa hracej plochy a po každom premiešaní rozdáme 1 štít (je dôležité, aby boli obrátené, aby nikto nevidel, aké farby k nám rytieri patria). Zvyšok vložte do škatule. Vo verzii pre dvoch hráčov postupujeme rovnako s tým, že každý hráč nakreslí 2 štíty.

zdj 4 - SHIELDS

Priebeh hry



Hru začína hráč, ktorý nedávno opustil draka alebo je najstarší. Hodí všetky kocky, vyberie si jednu a pohybuje sa, pohybuje zvoleným rytierom na doske. Ak zvolená kocka nie je opakovane použiteľná (označená dvoma šípkami okolo čísla), položí ju vedľa hracej plochy a ukončí svoj pohyb. Nasledujúci hráč (sediaci vľavo) začína na rade. Rozvaľkáva dostupné kocky, tiež si vyberá svoje vlastné a pohybuje rytierovým pešiakom. Ak bol členok na jedno použitie, odložil ho bokom.

photo 0 - KNIGHTS

Turn sa hrá, keď jeden hráč zostane s jednou kockou (predchádzajúci hráč odloží druhú kocku stranou). Tento hráč pozbiera všetkých 8 kociek (nevyhadzuje ich) a umiestni ich pred seba. Potom nastane útok draka.

zdj 5 - SMOKE ATTACK

Objavte prvý token na hromade draka a posuňte draka podľa počtu medzier vyznačených na líci. Drak sa zastaví po prejdení správnou cestou, pokiaľ sa prvýkrát nestretne s rytierom . Potom ho porazí - rytier a kocka tejto farby zmiznú v krabici a drak zostane na bojisku.

photo 6 - DRAGON TIP

Situácia sa komplikuje, keď v danom poli stoja najmenej dvaja rytieri. Potom ich drak zastaví, ale nič ho nezabije. Nemá sa však čo tešiť. Ak z tohto poľa padnú ďalší rytieri a zostane iba jeden drak, okamžite ho porazí. Takže musíte byť inteligentní, aby ste chránili svojho pešiaka a nenechali sa oklamať jeho spoločníkmi.

Po útoku - úspešným alebo nie - hráč, ktorého sa front zastavil, pokračuje vo svojom ťahu hodením všetkých 8 kociek. Ak dôjdu žetóny draka na hromade, hra pokračuje, ale bez útokov monštier. Hra končí, keď na hrad prídu 4 rytieri alebo keď k hradu príde menej odvážlivcov, ale na palube zostanú iba 2 kusy. Potom obaja stoja spolu na prvom voľnom mieste v zámku. Konečným víťazom je hráč, ktorý po spočítaní bodov získaných za prenesenie svojich rytierov na hrad a za záchranu bielych zajačikov získa najvyššie skóre .

photo 7 - GAME END

Varovanie!



Pri pohybe okolo hracej plochy dávajte pozor, aby ste stáli na bodkovaných poliach (jedná sa o polia so zajačikmi) a dostali sa na hrad v správnom poradí - prvý rytier prišiel body nezískava, získajú ich iba ďalšie. Po dosiahnutí hradu zmizne rytierska kocka.

photo 8 - WHITE RABBIT

Popis kocky



V hre je 8 kociek rôznych farieb.

ZDJ 14 - KOSTKI
  • Biela kocka alebo biela škatuľa na farebnej kocke pôsobí ako žolík, ostatné odrážajú farby rytierov.


zdj 9 - CUBE WHITE BOX

Vedľa čísel na kocke sú značky, ktoré diverzifikujú hru.
  • Nájdeme skôr opísané šípky symbolu 2 okolo čísla, čo znamená, že kocka po ťahu zostáva v hre.


fotografia 10 - STAYS
  • Kocka so šípkou a nevýhodou vám umožňuje presunúť rytiera v kockovej farbe späť k najbližšiemu rytierovi.


fotografia 11 - MINUS
  • Kocka so šípkou a plusom vám umožňuje posúvať ktoréhokoľvek rytiera vpred k najbližšiemu rytierovi.


photo 12 - PLUS
  • Kocka 1 + 1 a dve okolité šípky vám umožňujú posunúť ľubovoľných dvoch rytierov o jedno miesto ďalej. Kocka je stále v hre.


fotografia 13 - 1 + 1

Dojmy



Hra "Nohy za opasok" je zaujímavá dosková hra, ktorá poskytuje veľa pozitívnych skúseností celej rodine . Je dobre skonštruovaný a premyslený. Ak sú hráčmi deti v štádiu predškolského vzdelávania, medzi deti vo veku 8 rokov môžu patriť aj prví učitelia. Ak je vekové rozpätie väčšie, odporúčame dodržať vekový limit. Staršie deti rozvíjajú taktiku rýchlejšie a je pre nich ľahké prekabátiť svojich mladších oponentov. Nič nebráni tomu, aby sa pozície mohli uzavrieť a hrať 2/2 verziu. Potom si už aj malé deti môžu zvyknúť na pravidlá a popri praktickej spolupráci sa zároveň baviť.

Veľmi dobrým riešením je pripojiť k hre tašku, v ktorej môžete po hre skryť všetky malé prvky hry bez obáv o ich stratu.

Bola som veľmi opatrná pri tejto hre, myslela som si, že by to bolo príliš odvážne a mužské, ale ukázalo sa, že každému, kto sa snaží hrať, by sa to páčilo. Je to vynikajúca ponuka nielen pre deti, ale aj pre dospelých. Kto začne, nebude chcieť dokončiť!

Hra "Nohy za opasok" bola ocenená v 10. ročníku prestížnej súťaže Hračka roka!

hračka roka
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
© 2018 Všetky práva vyhradené
 
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.