Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 08:00 - 17:00
0 ks
za 0,00 EUR
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Zuby na podávanie prvého ovocia a zeleniny
Zuby na podávanie prvého ovocia a zeleniny
Naučiť sa samostatne jesť je skutočnou výzvou pre batoľatá aj pre rodičov. Malé ruky nie vždy zvládnu lyžicu a nedostatok klinčekov sťažuje žuvanie je... čítať celé
Kedy by malo batoľa meniť posteľ?
13.09.2019
Kedy by malo batoľa meniť posteľ?
Zmena postieľky pre batoľatá na detskú postieľku je jednou z prvých veľkých zmien v živote batoľa. Kedy je najlepší čas na to, aby táto udalosť nebola... čítať celé
Klasické hry v klasickom prostredí - Star Wars
Klasické hry v klasickom prostredí - Star Wars
Klasické hry sú nesmrteľné a bavia budúce generácie. Neubližuje im to však trochu - napríklad pridaním vlákien a znakov známych z filmov. Pozrime sa n... čítať celé
Zobraziť všetky články

Široký výber

Široký výber tých najrôznejších hračiek zaručí neobmedzenú a nekončiacu zábavu pre najmenších.

To bude radosti!

Z našej najširšej ponuky si určite každý vyberie.

1. Úvod
  2. Blog
  3. Laboratórium mechaniky vesmírnych vozidiel Clementoni - prehľad

Laboratórium mechaniky vesmírnych vozidiel Clementoni - prehľad

Vedecká zábava je séria vzdelávacích súborov pre deti rôzneho veku. Zahŕňa technologickú linku, ktorá vám umožní objaviť svet mechaniky a strojárstva. Používa metódu STEM ( Science, Technology, Engineering, Mathematics ), ktorá bola vytvorená na podporu vedy, techniky, inžinierstva a matematiky. Stavebné hračky tohto typu sú vynikajúcou príležitosťou na precvičenie zručností, ako sú manuálne zručnosti (malé motorické zručnosti), priestorová fantázia, ako aj tvorivosť a vynaliezavosť.

Špecifikácia

• Veková skupina: 8+
  • Výrobca: Clementoni
  • Séria: Scientific Fun
  • Riadok: Technologický
  • Kód produktu: 50519
  • 130 položiek
  • Vyrobené v Taliansku
  • Rozmery balenia: 28 x 19 x 4,5 cm

Inštrukcie zahrnuté v súprave

Eksplorer

Eksplorer je typ roveru - vozidlo s vlastným pohonom prispôsobené na pohyb na iných planétach počas prieskumu vesmíru. Bez nej by nebolo možné študovať geológiu, atmosféru a klímu planét a hľadať na nich stopy života.

ležadlo bol vybavený pohyblivými solárnymi panelmi, vďaka ktorým sú sebestačné z hľadiska napájania. Zosilnené a predĺžené zavesenie a 6 nezávislých kolies umožňuje tomuto vesmírnemu vozidlu pohybovať sa na rôznych povrchoch. Vpredu bol rover vybavený vŕtačkou užitočnou na vŕtanie počas geologických prieskumov. Mechanizmus roveru sa spúšťa pomocou zabudovaného diferenciálu.

Človek nemôže skúmať iné planéty tak rýchlo a efektívne ako rover. Vesmírne podmienky to neumožňujú. Údaje zhromaždené prieskumníkom sú preto mimoriadne dôležité pre vesmírne výskumné programy.

Zostavenie modelu bude trvať 8 rokov. Všetky prvky sú kombinované do tzv kliknite alebo použite konektory a kolíky.
200

Vesmírna stanica

Orbitálne vesmírne stanice sú zvyčajne modulárne štruktúry, ktoré sa pohybujú v priestore obrovskou rýchlosťou (každý deň okolo 15 kôl okolo planéty). Astronauti sú v ňom, žijú v ňom a vykonávajú na ňom výskum a experimenty.

Stanica je vybavená obrovskými solárnymi panelmi umožňujúcimi jej nepretržité napájanie, komplexný pohonný systém, satelitný kôš, ako aj kozmickú a dokovaciu stanicu

Vďaka modulárnej štruktúre môže zmeniť svoj tvar v súlade s výskumnými potrebami astronautov. Jeho montáž zaberie menej času v porovnaní s roverom výbušnín a bude trvať osemročné dieťa 30 - 40 minút.
201

Môj názor

Na úvod veľmi dôležitá poznámka: Nie je možné zostaviť oba modely súčasne. Musíte si vybrať, ktoré zariadenie chcete zostaviť. Potom ich rozoberte a postavte sekundu.

Prvky sada sú vyrobené z tvrdého plastu a sú dokonale liate. Niektoré z nich vyžadujú vysunutie z plachiet. Nepotrebné rámy a spojovacie prvky by sa mali okamžite zlikvidovať. Obal vyrobený z hrubej lepenky je dokonale prispôsobený počtu prvkov, takže nezaberá veľa miesta v detskej izbe.

Moje deti milujú stavebné hračky a môžu s nimi tráviť veľa času. Taktiež radi kombinujú jednotlivé prvky a hrajú si so zložitými modelmi. Som rád, že si ich môžem kúpiť, pretože táto forma zábavy je skvelým cvičením malých motorických schopností, rozvíja predstavivosť a učí logické myslenie. Učenie sa hrou je najpríjemnejšie a prináša najlepšie výsledky.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi