13.09.2019
Klasické hry v klasickom prostredí - Star Wars
13.09.2019
Klasické hry sú nesmrteľné a bavia budúce generácie. Neubližuje im to však trochu - napríklad pridaním vlákien a znakov známych z filmov. Pozrime sa n... čítať celé

3. "LEGO City sleduje 60205" - recenzia

"LEGO City sleduje 60205" - recenzia

Vlakové súpravy majú obvykle málo súčastí trate, ktoré sa dajú použiť na vytváranie rozšírených trás. Aby bola zábava zábavná a vlak jazdil na dlhých a atraktívnych cestách, musíte si kúpiť niekoľko boxov tratí. Vďaka "LEGO City 60205" môžete svoje vlakové súpravy LEGO City doplniť o ďalšie trate. Majú charakteristický a ľahký spôsob pripojenia na tzv kliknite, čím sa zaistí ich bezpečnosť pre deti a trvanlivosť počas používania. Ďalšie trate vám umožňujú predĺžiť trasu a naplánovať dlhšiu a rozmanitejšiu jazdu vlakom. Takto sa zábava stáva ešte zaujímavejšou a trasy - ešte dlhšie. Je to ideálny súbor pre tých, ktorí už majú vlak alebo vlak zo série LEGO City.

Špecifikácia:

• Bloky: LEGO
  • Riadok: Mesto
  • Model: LEGO City tracks
  • Katalógové číslo: 60205
  • 20 položiek
  • Vek: 5 - 12

20 items

LEGO City

Mestské vlaky LEGO a zábava sa stane zaujímavejšou a návykovejšou. Vďaka flexibilným šedým prvkom je cestovanie bezpečnejšie. Sada "LEGO City tracks 60205" obsahuje 20 prvkov stopy. Musím priznať, že je to veľa pre ďalšiu súpravu. "LEGO City track 60205" je ďalšou skupinou skladieb zo série LEGO City, ktoré sa deťom páčili. Takéto súbory vám umožňujú obohatiť železničnú infraštruktúru, takže môžete cestovať ešte lepšie

flexibilné prvky

Technické údaje

Sada tratí LEGO City obsahuje nasledujúce prvky:
  • 8 priamych úsekov tratí,
  • 4 zákruty,
  • 8 flexibilných sekcií.

obsah políčka

Relevantné informácie

Šírka železničných tratí pre všetky vlaky LEGO City je rovnaká a medzi železnicami je 4 cm. Vozne zo všetkých súprav LEGO, ktoré obsahujú vlaky, môžu jazdiť na rovnakých tratiach.

connect

Ďalšie funkcie a dojmy po skladaní

Sada obsahuje 8 rovných úsekov stopy, 4 krivky a 8 flexibilných úsekov, takže môžete vyplniť a zväčšiť trasu vlaku. Trať sa dá pomocou LEGO tratí predĺžiť až o 1,9 m. Ďalšie trate sú navrhnuté tak, aby obohatili zábavu vlakami LEGO. Nákup ďalších skladieb poskytne deťom ešte vzrušujúcejšiu zábavu! Vďaka nim môžete nastaviť novú dlhšiu trasu.

length

Táto sada sa odporúča zostaviť spolu so súborom koľají z osobného vlaku a nákladný vlak 60198 z tej istej série, čím získate viac zábavných možností. Osobný vlak LEGO 60197 alebo Sada kríženia LEGO 60238. To vám umožní naplánovať a rozšíriť trasu vlakov a vziať cestujúcich na dlhú cestu. Kúpou tohto súboru sú peniaze dobre vynaložené a ešte zábavnejšie hranie vlakom. Po pripojení ďalších skladieb k súborom ako

sets

Zobrazenia

Pomocou súpravy "LEGO City Torah 60205" zvýšite schopnosti vlaku. Táto sada je vhodná pre deti vo veku 5-12 rokov. Samozrejme, ďalšia súprava vlakov pre vlaky série LEGO výrazne zvýši množstvo zábavy. A aké dobrodružstvá sa stretnete s miniatúrami LEGO na cestách, závisí iba od fantázie vášho dieťaťa! Spojenie jednotlivých prvkov koľaje je veľmi jednoduché.

Ďalšia sada skladieb LEGO City vám umožní prehrávať scény zo života cestujúcich a pri vytváraní vlastných príbehov blokových hrdinov nechať svoju fantáziu voľne šíriť. Rozsiahle železničné trasy poskytujú ešte zábavnejšie možnosti. Odporúčam každému, kto má vo svojej zbierke vlakové súpravy LEGO. Budovanie a hranie s blokmi podporuje predstavivosť a koncentráciu detí a rozvíja motorické funkcie. Plánovanie trasy vlaku, ako sa ukazuje, nie je také ľahké, ale stojí za to sa s ňou vyrovnať. Niekedy však musíte hlboko premýšľať o usporiadaní všetkých prvkov koľaje, aby vlak pri zákrute neklesol z trasy. Hranie vlakom je skvelý čas pre celú rodinu! Podporuje spoluprácu a spoločné trávenie času. Pri výstavbe dlhších trás sú dokonca potrebné ďalšie prvky koľaje. Malo by sa tiež pamätať na to, že bloky LEGO sú nadčasové, viacgeneračné hračky. Sada súprav je zabalenáv peknej, farebnej krabici, ktorú môžete odovzdať ako darček. Skvelý doplnok k už existujúcim súpravám. Ak chcete urobiť prekvapenie, mali by ste premýšľať o tom, že vezmete malého ventilátora na úzkorozchodnú jazdu alebo rýchly vlak! Bude to pre neho určite úžasný zážitok.