13.09.2019
Klasické hry v klasickom prostredí - Star Wars
13.09.2019
Klasické hry sú nesmrteľné a bavia budúce generácie. Neubližuje im to však trochu - napríklad pridaním vlákien a znakov známych z filmov. Pozrime sa n... čítať celé

3. "Discovering Poland - mapa Poľska, puzzle 2 v 1 Clementoni" - recenzia

"Discovering Poland - mapa Poľska, puzzle 2 v 1 Clementoni" - recenzia

Učenie sa pri hraní je nielen príjemné, ale tiež poskytuje dieťaťu mnoho výhod. Puzzle s mapou Poľska patrí do množín, ktoré poskytujú znalosti počas stohovania. Dieťa si pri hraní rozširuje informácie o svete okolo seba a o nových miestach. Čas strávený na vybavovaní skladačky určite prinesie batoľatám mnoho výhod, poskytne nové informácie a zaujímavé fakty. Je to fantastická kombinácia učenia sa zábavou. Dieťa sa učí a opravuje názvy najdôležitejších pamiatok v jednotlivých regiónoch Poľska.

front

Špecifikácie hry:
  • Počet hráčov: 1-4
  • Vek hráčov: 7+
  • Čas položenia: 15 - 20 minút
  • Typ hry: vzdelávacia kartová hra
  • Počet prvkov: 104, balíček kariet (32 kusov) so zaujímavými faktami o poľských mestách a pamätníkoch, kartičkách s pravidlami a pokynmi pre hru
  • Výrobca: Clementoni

Obsah balenia

V rámčeku je 104 hádaniek, z ktorých môžete zostaviť dve hádanky s mapou Poľska. Na jednej strane je topografická, na druhej politická mapa Poľska. Táto sada obsahuje aj 32 kariet s informáciami o jednotlivých mestách a pamiatkach Poľska, s daným počtom obyvateľov a rozlohou miest a kartičkou s pravidlami hry. "Puzzle Discovering Poland - mapa Poľska, puzzle 2 v 1 Clementoni" kombinuje učenie a zábavu. Ich uloženie pomáha trénovať manuálne zručnosti, má obrovský vplyv na rozvoj koordinácie malých motorov a očí. Dokonale trénujú pamäť a rozvíjajú aj priestorovú fantáziu. Puzzle s mapou Poľska umožňujú dieťaťu rozšíriť si vedomosti o Poľsku hrou. Pri zariaďovaní jednotlivých fragmentov dieťa s pomocou rodiča alebo opatrovníka zaznamenáva informácie o polohe mesta alebo provincie. Má schopnosť usporiadať dve mapy Poľska: fyzickú a politickú. Mapy boli umiestnené na obojstrannú dosku. Keď usporiadame jednu mapu, inokedy druhú. Hádanky sú vyrobené z dosť hrubej lepenky, ktorá je odolná voči zničeniu.
200

Vzdelávací aspekt sady puzzle

Pri usporiadaní skladačky s topografickou mapou sa dieťa naučí:
  • názvy a dĺžky riek,
  • názvy nížin, vysočín, jazerných oblastí a povodí,
  • názvy a umiestnenie najväčších jazier v Poľsku,
  • najdôležitejšie informácie o Baltskom mori,
  • krajiny susediace s Poľskom.
201

Keď dieťa zostaví puzzle s politickou mapou, bude to vedieť:
  • mená a hlavné mestá vojvodstiev a vojvodských miest,
  • umiestnenie jednotlivých provincií,
  • Najbližší susedia v Poľsku a ich hlavné mestá.

politická mapa

Súprava zaručuje ďalšie možnosti hry vďaka ďalším kartám. Môžete hrať dvoma spôsobmi. Počas tejto hry sa dieťa naučí:
  • najdôležitejšie informácie o 32 poľských mestách a ich pamiatkach,
  • približný počet obyvateľov,
  • oblasť miest,
  • miesta, ktoré stoja za návštevu.

Opis hracích kariet

Na jednej strane karty je podpísaná fotografia a názov mesta a regiónu (strana A), na druhej strane - stručný popis mesta , výpis s mapou a dvoma relevantnými informáciami, ako sú obyvateľstvo a oblasť (strana B).

popis hracích kariet

Priebeh hry: hra # 1

Zamiešajte 32 kariet s mestami a potom ich rozdeľte na 8 hromád zo 4 kariet. Môžete usporiadať napr. 4 hromady po 8 kartách, strana A hore. Vyberáme kategóriu, populáciu alebo oblasť. Prvý hráč si vyberie akúkoľvek hromadu a pokúsi sa usporiadať karty v správnom poradí. Ak chcete skontrolovať správne umiestnenie kariet, obráťte ich a skontrolujte údaje. Ak sú karty usporiadané správne, karty si vyberiete a ďalšia osoba začne hru. Ak usporiadanie nie je správne, odstránite z hry aj karty. Cieľom hry je získať čo najviac kariet.
202

Priebeh hry: hra # 2

Na hre sa môžu zúčastniť najmenej dvaja ľudia. Položte jednu kartu vybranú z balíčka kariet na stôl tak, aby strana B smerovala nahor. Na začiatku musíte určiť kategóriu hry, či už ide o populáciu alebo oblasť. Potom rozdajte všetky karty tak, aby každý hráč mal rovnaké číslo. Nezabudnite umiestniť karty lícom hore. Najmladší hráč začne hru a musí odpovedať, či ide o hodnotu na karte oblasť alebo počet obyvateľov je na karte väčší ako na stole. Ak uhádne, zoberie kartu zvnútra, inak ju z hry vyberie. Potom vloží jednu zo svojich kariet do stredu stranou B smerom hore a front sa presunie na ďalšiu osobu. Osoba s najväčším počtom kariet vyhráva. Táto hra je vhodná pre staršie deti. Odhadovaný vek hráča 7+ je primeraný.

game 2

Podstata kartových hier

Cieľom každého hráča je získať čo najviac kariet. Počas hry dieťa získava vedomosti o umiestnení poľských miest, provincií a dozvie sa o najdôležitejších budovách a pamiatkach v danej oblasti. Balíček kariet zo súboru obsahuje veľa zaujímavostí o Poľsku a pamätníkoch. Tento súbor povzbudí deti, aby sa učili a rozširovali svoje znalosti o Poľsku a jeho pamiatkach.

učenie sa prostredníctvom hry

Vďaka hádkam Clementoniomu spoznávame Poľsko s dieťaťom. Stačí zariadiť, hrať a čítať informácie, a tak objavovať našu krásnu krajinu. Skladačky puzzle sú skvelou alternatívou k atlasu a výlete prstom po Poľsku. Počas hry dieťa obohacuje informácie o hlavných mestách, populácii a oblasti krajiny. Dôrazne odporúčam každému dieťaťu túto formu zábavy a učenia sa. Bohatá ponuka vzdelávacie hádanky je k dispozícii na serveri Allegro. Tu si môžete vybrať sady, ktoré budú zaujímať a uspokojovať očakávania dieťaťa.

Súbor "Objavovanie Poľska - Poľska, puzzle 2 v 1 Clementoni" je určený pre deti od 7 rokov. Pokiaľ ide o hádanky, ich usporiadanie nespôsobilo problémy môjmu päťročnému, ktorý miluje túto formu trávenia času a dobre sa s nimi vyrovnáva. Ukázalo sa však, že hracie karty pre neho boli o niečo ťažšie. Mám 7+ a myslím si, že je správne upravený. Avšak mladšie dieťa bude určite schopné vyriešiť hádanku. Je to skvelý nápad na trávenie voľného času v kombinácii s učením. Malá mínus za to, že po položení stránky topografickej mapy vidíte, ako prepojiť hádanku. Možno je to chyba položky. Výrobky Clementoni sa vyznačujú žiarivými farbami. Tento druh učebných pomôcok sa oplatí používať pri hraní.

20

Vzdelávacie hádanky s mapami sú hračkou a fantastickou pomôckou pri výučbe v jednom a zároveň skvelým spôsobom zábavy pre celú rodinu. Stojí za to zvoliť vzdelávacie hádanky, vďaka ktorým priblížime malých prieskumníkov k svetu okolo nich. Na Allegro určite nájdete hádanky s mapami Poľska, Európy a sveta v rôznych variantoch. Rozhodne odporúčam puzzle ako lacný a zaujímavý darček pre dieťa. Rozširuje vaše znalosti o Poľsku a povzbudzuje vás, aby ste ich doplnili.