Široký výber

 

Široký výber tých najrôznejších hračiek zaručí neobmedzenú a nekončiacu zábavu pre najmenších.

To bude radosti!

Z našej najširšej ponuky si určite každý vyberie.

 

 

 


 

 

 

 


Časté otázky
Ako nakupovat

Ako nakupovať?


1 - V detaile alebo v boxe produktu kliknite na tlačidlo "Kúpiť"

2 - Produkt sa presunie do košíka.

3 - Tu vyberte spôsob dodania a spôsob platby.

4 - V nasledujúcom kroku vyplňte údaje, kde má byť zásielka doručená.

5 - Dokončite objednávku.

 

 

 

 

Je tovar skladom?


Žiaden z tovarov uvedených na našej stránke nie je skladom na našej pobočke.  Všetok tovar je skladom u dodávateľa.

Firma MAXIOBCHOD s.r.o. funguje ako „sprostredkovateľ“ predaja tovaru.

Tovar je objednaný až po potvrdení  objednávky, prípadne po vzájomnom dohovore.


Kedy mi tovar príde?


Oficiálne je stanovená dodacia lehota 4-6 pracovných dní. Ak bude dodanie trvať dlhšie ako 4 dní zákazník bude o tejto skutočnosti informovaný emailom prípadne telefonicky.

 

Spôsoby dopravy a platby

 

Osobný odber: je možný iba po dohode.

 

Rozvoz tovaru na Slovensku zabezpečuje kuriérska spoločnosť www.geis-group.sk

 

Poštovné pre objednávku do SR podľa ceny

 

0€ - 25€  = 3.80 €

25.10€ - 40€ = 4.50€

40.10€ - 70€ = 4.90€

70.10€ - 150€ = 5,90€

150.10€ - 180€ = 7,20€

180.10 - 250€ = 8,40€

250.10€ - 300€ = 9.60€

300.10€ - 360€ = 10,90€

360.10€ - 430€ = 13,90€

430.10€ - 3000€ - 15.90€

 

 

Spôsob platby

 

- Platba na dobierku

- Platba vopred na účet

Pokiaľ máte záujem objednávanie urýchliť, tak nám zašlite potvrdenie o prevode alebo fotografiu poštovej poukážky. Následne tovar objednáme a nečakáme na obdržanie samotnej platby. Pri vykonávaní úhrady je potrebné uviesť Variabilný symbol objednávky.

 

Je na tovar poskytovaná záruka?


Na nový tovar je poskytovaná záruka 24 mes. pokiaľ je kupovaný fyzickou osobou (FO), pokiaľ nie je uvedené inak. Pokiaľ je nový tovar kupovaný právnickou osobou (PO), na takýto je poskytovaná záruka 12 mesiacov..



Informácie o DPH


Firma MAXIOBCHOD s.r.o. nieje registrovaným platcom DPH.

 

Prečo sú niektoré produkty v ponuke viac krát za rozličnú cenu?

 

Kedže zastretrešujeme ponuku viac ako 9000 dodávateľov stane sa že ponúkajú rovnaký tovar za rozličné ceny.


Prečo sú niektoré inzeráty nesprávne preložené?


Pôvodne ide o  inzerciu zo zahraničia ktorá je prekladaná automaticky. Po prijatí platby je objednávka spracovaná, pôvodné znenie inzerátu je porovnané s prekladom a v prípade, že došlo k nesprávnemu preloženiu, ktoré výrazne mení povahu inzerátu, tak na to bude zákazník upozornený ešte pred objednaním tovaru.

 

Aký je spôsob doručenia?


- Individuálna preprava

- Kuriérom Geis


Zahraničný trh ponúka veľký sortiment rôznych produktov ktoré sú omnoho lacnejšie ako u nás, alebo na Slovensku nie sú dostupné.