Klasické hry v klasickom prostredí - Star Wars
13.09.2019
Klasické hry sú nesmrteľné a bavia budúce generácie. Neubližuje im to však trochu - napríklad pridaním vlákien a znakov známych z filmov. Pozrime sa n... čítať celé

3. Batéria pre batoľa Fisher Price - recenzia
13.09.2019

Batéria pre batoľa Fisher Price - recenzia

Deti milujú napodobňovaním dospelých vo svojich činnostiach a hranie s elektronikou vždy prináša úsmev do tváre najmladších. Fisher Price splnil tieto očakávania a vyvinul vynikajúci Laptop pre batoľa - Kliknite a učte sa, ktorý má veľa zaujímavých funkcií. Táto hračka stimuluje kreativitu a rozvoj dieťaťa.

Technické údaje

Prenosný počítač Toddler má nasledujúce funkcie:
  • vekové rozpätie: 6-36 mesiacov,
  • 3 funkčné tlačidlá,
  • posúvač hudby,
  • prvky zručnosti: klapka s tvarmi a farbami, otočný valec, jazdec s emotikony,
  • viac ako 40 piesní, zvukov a prejavov,
  • osvetlené okno s obrázkom šteňa,
  • ovládanie hlasitosti a vypnutie.

Je napájaný 3 AAA batériami.

Zábava, ktorá sa vyvíja

Keď sa batoľa začne plaziť a potom kráčať a hovoriť prvé slová, mal by byť priateľsky a bezpečne povzbudený, aby pokračoval vo svojom vývoji. Neoceniteľnou pomocou môže byť interaktívna hračka, ktorá podporí vývoj dieťaťa. Moderné interaktívne hračky nielen pobavia, ale predovšetkým učí. Dôležité je, že sú tiež prispôsobené jednotlivým fázam vývoja dieťaťa. Takáto hračka je notebook pre batoľatá, ktorý bude skvelým spoločníkom pre hry pre batoľatá vo veku od 6 do 36 mesiacov. Dieťa môže začleniť radostné piesne, zatiaľ čo výpovede uvedú dieťa do sveta čísel, tvarov alebo farieb. Interaktívny notebook pre batoľatá dokonale rozvíja obratnosť stlačením, preklopením a pohyblivými prvkami, ktoré sú k dispozícii na paneli hračiek. Cvičenie koordinácie , napr. Zrak, sú v tejto fáze vývoja veľmi dôležité a v budúcnosti zohrávajú kľúčovú úlohu. Stimulácia kreativity sa pri hre baví. Deti sú ochotnejšie spolupracovať, pretože majú veľmi rozvinutú fantáziu. Realistický vzhľad hračky vás povzbudzuje k hraniu rôznych druhov rolí a hier pri trávení času doma. Notebook Toddler je vybavený mnohými interaktívnymi tlačidlami a prvkami, ktoré sú navrhnuté tak, aby stimulovali detské zmysly. Počas prehrávania dokáže stlačiť a presunúť komponenty prenosného počítača a potom počúvať veselé piesne, melódie a zvuky. Rozvíja tak svoju obratnosť a vizuálnu manuálnu koordináciu.

Interaktívna hračka má 3 funkčné tlačidlá, ktoré pri stlačení vydávajú zvuky. Zelený kláves s číslami vás naučí počítať do 10 a spustiť aj veselú pieseň. Pod tlačidlom s písmenom je krásna melódia, ktorá vám umožní naučiť sa abecedu. Značka hashtag označuje konverzácie prostredníctvom obľúbených okamžitých správ. Počas reči na obrazovke s obrázkom šteňa sa aktivujú svetlá blikajúce farby, ktoré určite zaujmú najmladších. Žltý zips s tlačenými poznámkami odhaľuje domáce zviera vo forme lienky a tlačenú grafiku elektronických cievok a procesora. Rotujúci valec pôsobí ako hrkálka a dokonale vyvíja obratnosť. Farebné preklopenie farieb a tvarov vytvára zvuky, ktoré vás povzbudia, aby ste sa spolu učili a odlíšili jednotlivé prvky. Panel má tiež reproduktor s viditeľným logom značky.
200

Na obrazovke sú vytlačené grafiky odrážajúce to, čo je na skutočnom zariadení, t. j. ikony kalendára, fotoaparátu, hudby alebo e-mailu. K dispozícii je tiež sieťový symbol, ako aj tlačidlá na minimalizáciu a zatvorenie okna prehliadača. Posuvník emotikonov vás naučí volať emóciami, čo je veľmi dôležité. Deti by mali byť schopné pomenovať individuálne správanie a pocity už od útleho veku a Cena Fishera v notebooku pre batoľatá odviedol skvelú prácu.

Táto interaktívna hračka je navrhnutá tak, aby podnecovala dieťa k rozvoju zábavy, je preto farebná, a tak podporuje záujem oň. Tlačidlá aktivujúce rôzne funkcie prenosného počítača umožňujú dieťaťu učiť sa písmená, čísla, slová, farby, tvary, pričom rozvíjajú fantáziu a stimulujú detské zmysly. Na zadnej strane hračky je klapka pre 3 AAA batérie, ktorú je možné vymeniť iba pomocou skrutkovača. Je to spoľahlivá ochrana, ktorá zabraňuje otvoreniu klapky. Na pravej strane zariadenia je ovládač hlasitosti a prepínač, ktorý môžete použiť po spustení.

Summary

Nemyslel som si, že tento nenápadný notebook Toddler ma prekvapí tak veľkým počtom rôznych funkcií. Pre rodičov je dôležité, aby hračky nielen radovali svoje deti, ale prirodzene stimulovali aj ich túžbu objavovať svet a učiť sa. Vďaka interaktívnej hračke sa batoľa učí písmená, čísla a piesne, ktoré môže každý deň spievať, Zvuky, ktoré hračka vytvára, ich neprekonajú a vďaka regulácii hlasitosti ich môžeme prispôsobiť podmienkam, v ktorých sa nachádzame. Farebný prenosný počítač je skutočným zážitkom pre batoľa, ktoré chce absorbovať všetko, čo žiari a bliká v rytme radostných melódií. Malé fialovo šedé zariadenie je ideálne nielen pre zábavu doma. Môžete si to vziať na prechádzku alebo na piknik na lúke. Možnosti, ktoré ponúka, určite potešia vaše batoľa a čo je najdôležitejšie, povzbudia vás k objavovaniu sveta a učeniu sa. Farebné nálepky a funkčné tlačidlá budú deti natoľko zaujímať, že sa s ňou nebudú chcieť rozlúčiť. Má veľa zaujímavých funkcií, z ktorých sa nebudú nudiť deti všetkých vekových skupín. Cena: približne 100 PLN